De ce iți fac bine legumele fermentate?

Legumele fermentate, cunoscute și sub denumirea de legume cultivate în stare brută, s-au aflat din timpuri străvechi și în toate culturile. Procesul de fermentare a fost inițial făcut pentru conservarea alimentelor, deoarece procesul permitea păstrarea alimentelor timp de luni fără a se strica. Mai exact, în cazul în care alimentele sunt fie lăsate întregi sau

Legumele fermentate, cunoscute și sub denumirea de legume cultivate în stare brută, s-au aflat din timpuri străvechi și în toate culturile. Procesul de fermentare a fost inițial făcut pentru conservarea alimentelor, deoarece procesul permitea păstrarea alimentelor timp de luni fără a se strica. Mai exact, în cazul în care alimentele sunt fie lăsate întregi sau tocate și lăsate să stea în sucurile lor naturale, care sunt extrase apoi utilizate pentru a conserva alimente.

În cele mai vechi timpuri, alimentele fermentate au fost considerate o sursă de hrană esențială, deci foarte instrumentale în obținerea maselor prin lunile lungi de iarnă. Astăzi, știm și apreciem mai multe dintre beneficiile nutriționale ale alimentelor fermentate. Pentru început, ele promovează sănătatea digestivă. Acidul lor ucide bacteriile dăunătoare și agenții patogeni, elimină toxinele și compușii anti-nutrițional și produce antibiotice, ceea ce îmbunătățește imunitatea și sănătatea generală. În plus, noile culturi care sunt create din procesul de fermentație creează acid folic, niacin, riboflavină, tiamină și biotină, care fac parte din complexul de vitamina B. Vitaminele B promovează pielea sănătoasă, măresc metabolismul, reduc riscul de apariție a cancerului pancreatic, ajută organismul să facă hormoni și să sporească imunitatea, printre altele. Așa cum puteți vedea legumele fermentate au o abundență de beneficii pentru noi.

Acum, dacă nu sunteți prea familiarizați cu ce legume fermentate sunt exact câteva exemple cunoscute sunt murături, salsa, sos de soia, varza, smântână, paie sourdough, kefir de apă și multe altele. Pe de altă parte, dacă știți că încă nu sunteți prea dornici să mâncați alimente fermentate, dar totuși doriți să profitați de avantaje, există o varietate de moduri de a le mânca. Spre exemplu, stropirea cu zahăr sau salata de masă sau mâncarea unor biscuiți va face o gustare sau o masă gustoasă. Apoi, dacă sunteți un iubitor de pâine, ați putea să faceți comerț cu pâine albă. Puteți chiar să adăugați niște fructe fermentate la o bucătărie frumoasă și rece. Între timp, există chiar și câteva băuturi fermentate sănătoase pe care le puteți savura, cum ar fi kefirul, care poate fi găsit la magazinul local de hrană pentru sănătate.

Alimentele fermentate sunt o binecuvântare pentru lume. Acestea sunt o sursă bogată de nutrienți și pentru toate substanțele nutritive pe care le împachetează, acestea sunt în mod fiabil ieftine dacă le cumpărați fermentate sau faceți-o singură. În orice caz, te uiți la ea, cu siguranță că ai bangul pentru buzunarul tău și beneficiile nutriționale pe care le primești merită timpul și indulgența. Cu toate acestea, dintr-o perspectivă mai largă, alimentele fermentate oferă un mijloc de hrănire a mai multor lumi săraci. Deci, așa cum strămoșii noștri au realizat avantajele imense ale acestei surse de hrană, poate că și noi. Există multă înțelepciune care poate fi obținută în urma unor practici vechi, cum ar fi fermentarea, care nu trebuie doar să fie onorată pentru ceea ce au făcut pentru noi în trecut, dar mai important pentru ceea ce pot și vor face pentru noi în viitor, puritatea mâncării noastre se îmbogățește din ce în ce mai mult în fiecare zi.

Sfătosu'
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel