Blogging avansat cu WordPress

Blogging avansat cu WordPress

Dacă aveți un blog de orice dimensiune sau doriți să dezvoltați un blog mare, acest articol este pentru dvs. Lucrați în interiorul WordPress și aveți deja mai mulți scriitori/autori sau alții care gestionează conținutul pentru blogul dvs.? Decât va încurcați în jurul foilor de calcul și Google Docs, încercați pluginul EditFlow pentru WordPress. EditFlow este

Dacă aveți un blog de orice dimensiune sau doriți să dezvoltați un blog mare, acest articol este pentru dvs.

Lucrați în interiorul WordPress și aveți deja mai mulți scriitori/autori sau alții care gestionează conținutul pentru blogul dvs.? Decât va încurcați în jurul foilor de calcul și Google Docs, încercați pluginul EditFlow pentru WordPress. EditFlow este un plugin care vă permite să faceți lucruri care sunt, de exemplu, vizibile numai pentru editori. Doar persoanele care sunt editorii pot vedea comentariul.

Puteți avea un dialog chiar în interiorul postului! Acesta oferă un calendar de căutare și de căutare, astfel încât să puteți vedea toate articolele scrise într-un mod simplu. Puteți să postați “imagini cu nevoi” și alte comentarii în bara laterală pentru a vă gestiona fluxul de conținut.

Este prea târziu să va apucati de blogging?

Ca un blogger nou, ați putea crede că este prea târziu. S-ar putea să credeți că ceilalți bloggeri de succes au un avans  prea mare. Cu blogging-ul, orice persoană poate dezvolta o voce. Oamenii care încep acum să facă blog nu o fac prea târziu. Este cu siguranță mai aglomerat și există mult mai multe bloguri, dar acest lucru deschide oportunități de conectare și creștere mai rapidă. Deși există astăzi o mulțime de oameni de blogging, nu există nimeni care să aibă același set de experiențe, povestiri, abilități și perspective. Folosește ceea ce ai, care este unic. Este o modalitate excelentă de a intra în industria blogurilor.

Tehnici pentru a atrage și a implica vizitatorii dvs. de blog

Mix-ul editorial care merge într-un blog de succes variază. Dar, în cea mai mare parte, editori de bloguri de succes posta un buletin săptămânal (joi sau vineri) cu sfaturi pentru weekend. Cu o echipă de scriitori și câțiva scriitori, două articole originale sunt postate zilnic. Pentru a se angaja cu cât mai multe rețele sociale, este nevoie de mult timp. Deci, pentru a reuși, trebuie să planificați și să programați strategic resursele. În timpul săptămânii există, de obicei, o sarcină de “provocare” pentru vizitatori de a lua-departe și se bazează pe tutoriale care sunt publicate la începutul săptămânii.

Model pentru blogging:

Oamenii au mult mai multe șanse să citească tutoriale dacă au fost inspirați să facă acest lucru. Lucrurile cheie care sunt folosite pentru succesul unui blog unic includ un model editorial de succes. Fiecare blog este diferit, dar în cea mai mare parte acest calendar editorial funcționează.

Construiți trei lucruri în calendarul editorial:

Informații – 90%
Inspirație
Interacţiune
Acesta este tot conținutul gratuit. Postări de patru ori pe săptămână, de două ori pe zi, plus un buletin informativ de sinteză o dată pe săptămână pentru a relua sfaturile și conturul informațiilor afișate în timpul săptămânii.

Ce este conținutul pe termen lung și de ce funcționează?

Conținutul lung al formularului este o tendință care se realizează foarte bine pe bloguri. Conținutul pe termen lung poate fi numit conținut “meatier”. În timp ce conținutul tipic pentru știri include articole cu o gamă de cuvinte de 500-800, conținutul de formate lungi este diferit. O bucată de conținut obișnuită a bloggerului a fost de aproximativ 1.000 de cuvinte sau mai puțin. Articolele s-au concentrat puternic pe SEO, inclusiv optimizarea cuvintelor cheie. Singura problemă cu această strategie? Bloggerii au avut o mulțime de trafic de căutare, dar nu au fost foarte mulți trafic de trafic, trafic direct sau căutări de marcă, iar valorile implicării utilizatorilor – chestii precum rata de respingere și timpul pe site – au fost destul de scăzute.

Conținutul pe termen lung, pe de altă parte, nu este doar recompensat de motoarele de căutare – ci și cu cititorii. Prin crearea unui conținut mai îndelungat și mai aprofundat, care oferă un ton de valoare unui public, strategia de conținut a bloggerilor a înregistrat succes cu măsurători îmbunătățite de implicare.

Dimensiunea ideală a conținutului blogului

Pe baza datelor statistice, postarea ideală pe blog durează șapte minute pentru a citi și este de aproximativ 1600 de cuvinte lungi. Acest lucru nu este lectură ușoară, dar merită în plus timpul și investiția, deoarece unii editori de blog-uri au raportat că, cu conținut în formă lungă, timpul mediu petrecut pe site a crescut de trei ori!

Idei suplimentare de conținut

Sunt importante concursurile (cu un premiu) și sondajele (sau discuțiile). Comunitatea și angajamentul sunt esențiale. Orice puteți obține un cititor pentru a “face” pe site-ul dvs. este important. În al doilea rând, te învață multe despre cititorii tăi. La sfârșitul lunii, un sondaj lunar cu un post de urmărire pentru a re-vizita datele este util pentru cititori. În plus, alte bloguri vor lua în considerare conținutul dvs. de date bun de cercetare pe care vor dori să link-ul către.

Forumurile – deși un pic de tehnologie veche școală, este încă interesant pentru cititori. Cititorii pot avea discuții și pot prezenta unele idei proprii. Forumurile sunt ușor de configurat și, în cele mai multe cazuri, furnizorul dvs. de gazduire web vă va oferi un instrument gratuit care este ușor de utilizat.

Plugin-uri pentru îmbunătățirea funcționalității

Odată cu creșterea conținutului în format lung, utilizatorul scroll în jos pentru a citi întregul articol. Acest lucru face ca elementele barei laterale, în cele mai multe cazuri, să se deruleze în sus sau să dispară temporar. Abilitatea de a păstra unele dintre cele mai importante elemente ale barei laterale vizibile și de a rămâne persistente este o soluție excelentă pentru a adăuga la un blog existent.

Bara laterală plată
Lightboxes
Ieșiți casetele live
Sfârșitul cutiilor poștale

Ce doriți să vadă utilizatorul atunci când ajung la sfârșitul paginii? Dacă puteți oferi ceva diferit acolo, puteți crește numărul de vizualizări de pagină sau de abonați la newsletter.
De unde pot obține aceste pluginuri?

Cele mai multe dintre aceste pluginuri sunt disponibile la WordPress.com. Dacă sunteți în căutarea unui plugin mai specific, orientat spre blogging profesionist, vă recomandăm să vă alăturați la problogger.com. Dacă deveniți membru al probologger.com/download-center veți găsi toate pluginurile pe care le-au dezvoltat pentru blogging-ul profesionist.

Plugin-urile pentru bloggeri includ:

Urmărirea Facebook,
Sticky Top Messenger Bar,
Flicker plugin pentru a suge imagini în blog-ul dvs.
EasyDigitalDownloads – gestionați toate vânzările de cărți electronice din cadrul WordPress
WordPress calendar editorial – vă ajută să vizualizați toate postările care sunt programate și puteți trage și plasa apoi în jurul pentru a schimba data de postare
Montați-vă site-ul web

Există grămezi de modalități prin care puteți genera bani din conținutul dvs. Dacă sunteți limitat la doar câteva și nu puteți petrece prea mult timp pentru a testa toate opțiunile de generare de bani disponibile, atunci vă puteți limita energia pentru cărți electronice și linkuri afiliate.

Ebooks Monetizarea

cărțile electronice reprezintă un flux profitabil de venituri. Dacă lansezi 4-5 cărți electronice pe an, acesta oferă un venit bun pentru tine de-a lungul anilor. Scrierea și publicarea de cărți electronice este o întreagă strategie care va fi subliniată într-un articol diferit. Există atât de multe informații necesare pentru a explica pe deplin această strategie de generare de bani.

Mai multe idei de generare de bani

Afiliere promoții, cum ar fi link-uri Amazon, oferă un venit bun prea. Anunțurile de anunțuri și anunțurile bannere pot fi profitabile și ca editor. Bine, cu vechime, Google AdSense poate fi profitabil pentru un blogger dacă oferiți o țintă la nivel înalt cu conținutul dvs. E greu de învins în ceea ce privește vânzările directe. Ca și în cazul oricărei generări de bani, fiți răbdători, persistenți și utilizați numai conținut original, de înaltă calitate.

Gazduire web pentru bloguri

În timp ce majoritatea bloggerilor folosesc WordPress, există unii bloggeri care încă folosesc b2evolution sau alte instrumente de blogging. În cea mai mare parte, toți furnizorii de găzduire web oferă WordPress gratuit. Întrebarea dacă aveți nevoie de o gazdă gazdă de tip chilipir sau de un partener care de fapt este specializată în WordPress cu ajutorul pluginului sau ajutorului pentru migrare poate fi necesar. Fiecare blog este diferit și ce tip de web hosting pe care îl folosiți este ceva ce tu, proprietarul afacerii, va trebui să decidă. Construiți un brand pe care agenții de publicitate vor dori să se alinieze și chiar și cu trafic mic, dacă aveți subiecte foarte bune, puteți câștiga o viață frumoasă cu blogul dvs.

Sfătosu'
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel